9 april 2012

Hij Leeft!





Hij leeft !

"Nog een korte tijd en de wereld ziet Mij niet meer, maar gij ziet Mij,
want Ik leef en gij zùlt leven" -Jezus

God is Goed.
Al begrijpen wij vaak niets van Hem..
Het leven kan soms zo verwarrend zijn. Het vergt moed om je Maker te blijven vertrouwen. 
Maar God is àltijd groter.
Groter dan onze gedachten. Groter dan onze wil en groter dan onze liefde.
Hem gehoorzamen door Jezus te volgen, is verreweg het beste!
God houdt van je, met een oneindige Liefde.
Soms voelt het niet zo, maar de Vader laat ons niet vallen.
God is de beste Reisleider.
Hij verlaat je nooit, Hij tilt je op en blijft bij je, tot aan het einde van deze aardse reis...
Want God is een Góede Vader.

 Het leven is goed, want God is Goed.


      ~

3 opmerkingen:

  1. Mooi hoe je met je foto's je geschreven tekst kracht geeft. God heeft mij leven gegeven en daarom probeer ik er het allerbeste van te maken, in de zekerheid dat Hij bij mij is, waar ik ook ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad de beste reisleider, altijd wat te beleven onderweg :)

    BeantwoordenVerwijderen