7 december 2014

Top12 (6) - Bezochte plekjes op de wereldbol


  1. Slea HeadCoumeenoole, Dingle Peninsula, County Kerry  Ierland
  2. The Burren, County Clare  Ierland
  3. Kilimanjaro, Berg en National Park  Tanzania
  4. Masai Mara National Reserve  Kenia
  5. Derrynane Beach, Caherdaniel, Kerry  Ierland
  6. New York City  USA
  7. Ngorongoro Crater  Tanzania
  8. Lago Maggiore  Italië
  9. Fluchtkögel top, Brandenburgerhaus, Ötztal  Oostenrijk
  10. Floitental, Ginzling, Zillertal  Oostenrijk
  11. Gleninchaquin Park, Beara Peninsula  Ierland
  12. Sparrhorn top, Kanton Wallis  Zwitserland
  13. In het CapitoolRotunda, Washington D.C.  USA
  14. Plansee & Schloß Linderhof bij Oberammergau  Oostenrijk / Duitsland
  
   Klik op de namen voor meer


Blijft lastig om het bij 12 te houden ..
Is er iets dat meer inspireert dan reizen? 
Hoewel ik vanwege mijn gezondheid na mijn 28e jaar geen echte reizen meer heb kunnen maken, ben ik dankbaar voor wat ik tot die tijd heb kunnen zien. Maar niet minder ook voor de jaren ìn het ziek-zijn. Hoe dan ook ...


"The tourist sees what he has come to see.
The traveler sees what he sees."
G.K. Chesterton


Kilimanjaro National Park, Tanzania

Masai Mara, Kenia

Derrynane Beach, Ierland

Slea Head, Ierland



            etc. etc.

    ―|-| a n s


Geen opmerkingen:

Een reactie posten